• Wat is Premium Service?

    Geen enkele bestuurder zit erop te wachten: een auto die jou in de steek laat. Vandaar dat jouw leaseauto jaarlijks een onderhoudsbeurt krijgt. Wij vinden het niet alleen belangrijk dat dit goed gebeurt, ook willen wij het de bestuurder zo gemakkelijk mogelijk maken. Om jullie goed en snel weer ‘op weg’ te helpen, bieden wij een nieuw gratis pakket aan: Premium Service!

    Benieuwd wat dit inhoudt of wil je gebruik maken van deze service? Je kunt hier meer over lezen op onze 'Premium Service' pagina. 

  • Waar laat ik het onderhoud en de reparatie van mijn auto doen?

    Je bent vrij om zelf de dealer te bepalen waar je de auto wilt laten onderhouden. De enige voorwaarde die wij er aan stellen is dat het een gecertificeerde merkdealer is van het betreffende merk.

    Voor ruitreparatie kun je terecht bij van Mossel autoglas service. Maak online een afspraak of bel met 088 - 087 0150.

  • Wanneer is het tijd voor een onderhoudsbeurt?

    Dit is voor iedere auto anders. Informatie over de onderhoudsbeurten kun je vinden in het instructieboekje van je auto. Je kunt ook je dealer raadplegen. Je bent als berijder verantwoordelijk voor het tijdig maken van een onderhoudsafspraak.

  • Wanneer moet mijn auto APK gekeurd worden?

    In het geval van een benzine motor is de eerste APK is na 4 jaar. Daarna tweemaal 2-jarig, en daarna elk jaar​. Rij je op diesel of LPG? Dan is de eerste APK na 3 jaar. Na deze 3 jaar moet de auto elk jaar een nieuwe APK hebben. Zie voor actuele gegevens de site van de RDW.

  • Heb ik recht op een vervangende auto bij een grote beurt?

    Heb je vervangend vervoer opgenomen in je leasecontract? Dan heb je onmiddellijk recht op vervangend vervoer als een reparatie of beurt langer duurt dan 24 uur. Een onderhoudsbeurt duurt doorgaans 1 werkdag en in dat geval is er geen recht op vervangend vervoer.