Schade
Vervelend dat je een probleem hebt met je fiets! Neem contact op met de dealer waar je de fiets hebt besteld en zij zullen je fiets repareren. Ook voor schadegevallen ga je gewoon naar de dealer om de hoek. Wel zo makkelijk!
Voor reparaties bij online merken, zie: https://help.hellorider.com/hoe-werkt-onderhoud-met-een-vanmoof-cowboy-of-veloretti
Diefstal
Dat is heel vervelend. Bij diefstal van je fiets geldt geen eigen risico als je de fiets op slot hebt gedaan en je alle originele sleutels in je bezit hebt. Dat geldt ook voor de accu wanneer deze niet onbeheerd, op slot op de fiets is achtergelaten en je alle originele sleutels in bezit hebt.
- Ben je een of beide originele sleutel(s) kwijt? Dan worden kosten van de fiets helaas niet door de verzekering gedekt. Dit geldt ook voor het plaatsen van een nieuwe accu. We zoeken samen met DirectLease naar een passende oplossing. Doe nog even geen aangifte wanneer dit jou overkomt, maar neem contact op via gestolen@hellorider.com. Vermeld alsjeblieft jouw framenummer en telefoonnummer in de e-mail.
- Heb je alle sleutels in bezit? Doe dan aangifte bij de politie. Dit geldt ook voor een gestolen accu. Dit kan online via Politie.nl.
- Stuur je aangifte per e-mail (met jouw framenummer en telefoonnummer) naar gestolen@hellorider.com. Stuur tevens een kopie van de aangifte samen met alle originele sleutels in een stevige envelop (bij voorkeur bubbelenvelop, de sleutels kunnen scherp zijn) naar:
- t.a.v. Diefstaladministratie Hellorider
- Teleportboulevard 130
- 1043 EJ Amsterdam
Vragen?
E-mail: info@directlease.nl
Telefoon: 0541 - 571 710