• Hoe werkt onderhoud bij een VanMoof, Cowboy of Veloretti?

    Leuk om te horen dat je een VanMoof, Cowboy of Veloretti hebt ontvangen!

    Voor mechanische of elektrische problemen met je fiets kun je het beste contact opnemen met de support van het desbetreffende merk. Als zij je niet verder kunnen helpen, en voor alle andere problemen kun je terecht bij onze Mobiele Service Partner.

     

    Mobiele Service Partner

    Voor alle reparaties en onderhoud tijdens de leaseperiode maken wij gebruik van de mobiele service partij FietsNED. Zij zorgen ervoor dat je fiets gerepareerd wordt. Wil je een reparatie of onderhoudsbeurt inplannen? Neem dan contact met ze op via:

    1. support@fietsned.nl
    2. 088 - 11 21 123

    Mobiele Uitlever Partner

    Voor het uitleveren van je leasefiets maken wij gebruik van de partij Westerman Logistics.

     

    Vragen?
    E-mail: info@directlease.nl
    Telefoon: 0541 - 571 710

  • Wie voert het onderhoud uit aan de leasefiets?

    Voor service en reparaties kun je contact zoeken of terecht bij jouw dealer welke de fiets heeft uitgeleverd. Ben je verhuisd en woon je nu dusdanig ver van je oorspronkelijke dealer dat je niet meer naar de dealer kan? Kies dan een andere aangesloten dealer bij je in de buurt.

    Tijdens je leasecontract ben je verplicht drie onderhoudsbeurten uit te laten voeren.

    De eerste onderhoudsbeurt binnen 2 - 4 maanden.

    De tweede onderhoudsbeurt binnen 12 - 14 maanden

    De derde onderhoudsbeurt binnen 24 - 26 maanden