• Wat moet ik doen bij pech in het buitenland?

    Bel altijd direct met de Alarmcentrale van DirectLease: +31(0)70 314 50 68

    Bij het doorgeven van de locatie heb je altijd een wegnummer en een KM-aanduiding nodig. Ook moet je goed weten tussen welke plaatsen je staat. Alleen GPS-data zijn niet voldoende, deze kunnen nog niet ingezet worden om jouw locatie te bepalen.

    Garages voeren reparaties in de meeste gevallen niet ‘gratis’ uit, ook als je voertuig nog onder fabrieksgarantie valt. Zij verlangen dat je direct betaalt en laten het aan jou over om de kosten via DirectLease alsnog vergoed te krijgen. Echter, in de meeste gevallen kan de Alarmcentrale van DirectLease garant staan voor de kosten. Lukt dit niet, dan moet je de kosten zelf voorschieten.

    Een gerepareerde auto moet je zelf ophalen bij de garage. Als je in het buitenland reparaties laat uitvoeren, laat dan de factuur op naam stellen van:

    DirectLease Postbus 159
    7570 AD, Oldenzaal, Nederland.
    BTW nummer: NL 852 329 969 B01

    Kijk voor verdere tips en informatie op DirectLease Leaserijders > Pech.

  • Wat moet ik doen bij pech in Nederland?

    Directlease maakt voor haar pechservice in binnen- en buitenland gebruik van de diensten van de ANWB. Bel bij pech altijd direct met de ANWB: 0592 - 390 537.

    Duurt de reparatie of het onderhoud langer dan 24 uur? Dan heb je recht op vervangend vervoer als je dat in je contract hebt opgenomen. De reparateur heeft voor vervangend vervoer toestemming nodig van DirectLease. De kilometers die je met de vervangende auto rijdt vallen onder de contractkilometers.

    Kijk voor verdere tips en informatie op DirectLease Leaserijders > Pech